Iklan

Wednesday, October 13, 2010

Lagu Felda!!

Lihatlah.....
Kampungku penuh dengan.... Kelapa Sawit...
Lihatlah.....
Kampungku penuh dengan.... Kelapa Sawit...
Buahnya besar...
Hasil lumayan...
Buahnya besar...
Hasil lumayan...
Lihatlah.....
Kampungku penuh dengan.... Kelapa Sawit...

Ha tu lah bait lagu yang abah selalu nyanyi waktu kitaorg duduk kat felda tu...
Betapa nostalgiknya lagu tu sehingga sekarang kalau aku lalu kawasan pokok kelapa sawit automatik aku akan nyanyi lagu tu dalam hati... ;P
Kadang2 aku terjerit nyanyi kuat2 sehingga anak2 aku heran.....hehehe

P/S: Lagu tu aku tak pasti lagi rasmi atau tidak.. tapi memang abah selalu nyanyi lagu tu... kalau ada anak2 felda yang tau lagu tu bolehlah info yer....

2 comments:

  1. saya duduk felda juga. tapi tak tau la lagu tu.

    ReplyDelete
  2. Ha.. tu ler.. ntah-ntah Abah Mila yang saja reka lagu tu kot.. hihihi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...