Iklan

Friday, October 8, 2010

Abah Rotan Aku

Errr.. seingat aku, abah tak pernah pukul aku teruk2. Maybe sebab aku ni anak yg baik, dengar kata, tak melawan... hehehhe betull... tak tipu....
Tapi ada sekali abah rotan aku dan aku sangat tak puas hati pasal ni...
Pagi tu aku tengok TV. Abah tengok aku lepak2, dia kata nanti kul 2 abah nak tengok plak. Aku bengang sebab ada citer best nak tengok kul 2.. kalau tak silap citer Maero Attack... heheh best citer jepun pasal main bola tampar.. Perkataan summersault tu first aku dengar kat citer tu ler... korang tau ke summersault tu apa? heheh tu ler teknik heroin ni nak tampar bola.. special teknik dia guling2 atas udara baru tampar bola.. ni ada link youtube pasal citer tu..




Eh balik pula pasal abah rotan aku... sori iklan citer plak... hehehe..
Aku kata kat abah... takleh ler kul dua aku nak tengok citer Maero Attack tu. Abah kata "citer tu takde hari ni" aku kata "Ada", abah kata "Takde.." pastu abah kata lagi "ha, kalau citer tu takde, abah rotan!" aku buat donno je sebab aku ingat abah main2.. Yerlah.... takkan pasal citer tu tak ada ditayangkan aku plak kena rotankan.. tak logik lansung....
Skali kul dua berlalu dan citer tu takde... hampeh btullah TV3 ker TV2 jer TV1... tak pasal-pasal abah ambik rotan, suuuuup.... aku kena rotan.... bengang rasanya dan sampai sekrang aku ingat kes tu... geram ada..... lawak ada ker? ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...