Iklan

Wednesday, February 2, 2011

Reunion Retro Terbaik..

Wah.. tajuk tu macam Abah Mila je yg buat reunion tu kan.. Yerlah, retrolah katakan... hehehe.. Tapi sebenarnya, Mila dan kawan-kawan yang buat reunion tu. Hampir seminggu reunion tu diadakan.. tapi baru sekarang Mila buat entri..
Banyak kisah2 manis yg dikenang kembali  waktu reunion tu. Tapi Mila sebagai AJK majlis, tidak dapat berbual lama dengan kawan2.. yerlah kitaorg bukannya buat dihotel atau dewan, tapi sekadar buat dibawah khemah.. Sekali pandang macam kenduri kahwin pun ada...
Kebetulan adalah dua tiga lagi kawan2 yg masih single... so kitaorg yg dah tak single nie sukalah mengusik diorg tu.. hehehe.. harap2 diorg tak berkecil hati..
Kitaorg semua bersekolah di Sek Keb Pasir Putih, Pasir Gudang, Johor. Waktu kitaorg sekolah rendah dulu kitaorg agak rapat. Lagipun duduk sekampung dan kelas ada dua sahaja. Kitaorg juga aktif dengan Persatuan Beruniform seperti Pengakap, Tunas Puteri dan PBSM. Ada juga yang menjadi wakil sekolah untuk acara sukan...
Bila berjumpa semula malam 29 Jan tu, ada yg Mila dah tak cam muka.. lagi2 yang laki2. Kalau yg perempuan Mila ingat lagi.. yerlah selalu lepak gi tido rumah diorg, mandi laut sama-sama kat depan rumah nie... gi piknik sama-sama, merentas desa... macam2 yg kitaorg lakukan bersama-sama...
Oh, ada diantara kawan2 tu yang Mila tak jumpa face to face 21 tahun! Sebab bila sekolah menengah, Mila sekolah berasrama.. Ada jugak yg Mila masih lagi jumpa tiap2 tahun. InsyaAllah pertemuan 29 Jan ini akan mengeratkan lagi hubungan kami semua....
Satu benda yang Mila perhatikan, yg perempuan, ni kalau mula2 jumpa dan waktu nak balik, mesti peluk2... tapi yang lelaki takat salam2 jer.. So waktu yg perempuan nie peluk2 budak2 lelaki mcm jeles jer... hehehe...
Oklah... Mila selit sikit gambar2 reunion tu....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...